Dö ritörn of dö...

| Címkék: szösszenet | 2010.08.22. 22:57

...na arról majd egy kicsit később. de nyugi nem vagyok Star Wars fan, így nem lesz szó Jedikről. Ha már így kérdezitek, nem volt rossz a hetem, de semmi igazán leírásra méltó esemény nem történt, azért címszavakban: sör, zöld kör, unokahugi, palacsinta, Ken Follet - A katedrális, David Bowie. Úgy döntöttem, a komoly témák átgondolt leblogolásával meg várok szeptemberig, a közéleti aktualitásokat meg leírják helyettem, a saját hülyeségeimmel fogok leginkább foglalkozni augusztus további részében is .

A helyhatósági (menő kifejezés) választások hidegen hagynak, ahogy a politika egésze sem foglalkoztat mostanában, leginkább mivel kedvenc, értelmes gondolatokra képes társaim többsége nem elérhető, és a gyakorlathelyen lévők, akikkel nap, mint nap találkozok sem tudnak igazán érdekesen hozzászólni. Néha az index címlapon olvasok néhány libsi (burkolt zsidózás ;D, vigyázat) nyávogós cikket, vagy hogy egy parafenomén indul LMP jelőltként, aki életerő-mérő műszert szerkesztett... Általában ezek a dolgok csak rövid ideig érdekelnek, aztán ha nincs időm leírni gyorsan feledésbe is merülnek. Meg is érdemlik.

Amit kihagytam a hét krónikájából, az az új sapkám. Régi-új, mondhatni, de sikerült egy nyáriasabb változatot beszereznem abból, amit még Berlinből hazafelé hagytam el. McCartney koncertről hazafelé ugyanis a busz egy órával hamarabb, konkrétan hajnali fél 5-kor érkezett Prágába, ahol át kellett szállnunk a pesti járatra. Épp szépeket álmodtam, és eléggé kapkodva ugráltunk le, és a sapka hiányát csak akkor vettem észre, amikor már úton volt Varsó felé.

Sokaktól hallottam, hogy svájci sapka, de nem pontosan az, mint ahogy az AC/CD énekese, Brian Johnson sem ilyet visel banda koncertjein. Nem tudom pontosan tehát a hivatalos nevét, de egyetlen olyan ruházkodási kreatív ötletem volt, amit egynél többször felvettem. Ugye általában én is 3 perc alatt választok ki egy ruhadarabot, ami úgy tűnik jól áll, aztán, ha kiderül, hogy mégsem, akkor szépen megy porosodni  a szekrény legmélyére. Ez volt az egyetlen, aminél talán 10 percig is gondolkoztam, hogy nem áll-e hülyén. Szerencsére az idő úgy hozta, hogy igenis működött rajtam, ahogy talán Zoli fogalmazott, ehhez kell a  te fejed.

A sapka visszatért, a Univerzum rendje helyreállt. Kéretik ujjongani! És nem elfelejteni megdicsérni!

A bejegyzés trackback címe:

https://zagaspoint.blog.hu/api/trackback/id/tr952238009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása