Eljárástan és Árpi

| Címkék: vallás napi gondolatok | 2010.03.22. 15:44

Bő 5 perces késés Zh-ról, már megszokhattuk. Ahogy azt is, hogy tegnap éjszaka kezdtem el tanulni, hiába volt ott az egész hétvége. Nag mindegy úgy tűnik sikeresen abszolváltam. Egyébként beérhettem volna pontosan, ha metrózom, de amíg ezek vannak hatalmon, addig én nem veszek bérletet. Ez persze hülye kifogás, de most megfelel.

De ha lenne bérletem egy csomó érdekes dologról lemaradtam volna. Ugyanis zh után pizzázni mentünk volna, de ez elmaradt. Diaz és Skri leültek az E-ben WOW-ozni, így mivel Soldiernek is más dolga volt elindultam hazafelé.

Gondoltam sétálok egyet, ami egyrészt rossz ötlet, mert hiába van jó idő elképesztően szar a levegőminőség Budapesten, másrészt viszont találkoztam Árpival, aki elég tanácstalannak tűnt, így invitáltam, hogy tartson velem, és járjuk végig Nazgul legendás útját, ahol leginkább zh-k után Skrivel szoktunk sörözni egy jól beszélgetés mellett. A sör most elmaradt, de jól szórakoztam, igazi agyalós beszélgetést folytattam Árpival, aki meghívott egy pizzás csigára.

A téma Isten és a vallás volt. Tudni kell, hogy a srác katolikus nevelést kapott, de most megingott a Hite. Ugyanis sörözött. NAGYBÖJT IDEJÉN. És élvezte. Érdekes, hogy ilyen apróságnak tűnő dolog képes alapjaiban megingatja egy ember világnézetét. Tök jó példákat hozott fel, a való életből.  Bár én  nem vagyok vallásos. nem tartozom azok közé, akik a vallást csak buta emberek valami pótcselekvészének tartják, persze elismerem, hogy ebben is van igazság. John Lennon is megmondta, Jézus nagyszerű ember volt, csak hát a követői igencsak kifordították a dolgot. Ld az egyház múltja és jelene.

Mit jelentenek számomra akkor a vallások, és miért szeretek velük foglalkozni? Új, más nézőpontot adnak az életről És ugye minél többfelől közelítesz meg egy problémát annál komplexebben látod azt, és nagyobb valószínűséggel hozol jobb döntést.(Erre a mondatra büszke vagyok) Ehhez nem kell hinni egy minket feltétlen szerető felsőbb hatalomban, ahogy én is tudnéki. Egyelőre ennyit erről a témáról.

Útközben, miközben Árpival épp az elhelyezkedési lehetőségeinken morfondíroztunk összefutottam Szonjával, aminek nagyon örültem. Őt a Beatles-es Blackbirds-ös társaság bó ismerem, Kijevben is velünk volt a McCartney koncerten, szóval örültem neki. Nyáron megy ki Angliába dolgozni, sajnálnám ha kinn rekedne.

Beugrottam nagynéném boltjába inni egy teát, de csak a beosztottja volt ott úgyhogy egy kis ingyen csokisfüge és tejkaramella zsákmányolása után hazajöttem, és eldöntöttem elkezdek blogot írni.

A bejegyzés trackback címe:

https://zagaspoint.blog.hu/api/trackback/id/tr831859786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi88 2010.04.13. 17:08:29

Húha, bekerültem az internetbe, híres lettem:D Színvonalas a blog, csak így tovább!
süti beállítások módosítása