Telefonbetyárkodás

| Címkék: zöld kör | 2010.03.30. 23:03

A mai nap sikerült kihasználnom a mobilcsomagomban foglalt 100 perc jó részét, főleg két ügy miatt. Elintéztem két, egy ideje halogatott dolgot: megvan a szakmai gyakorlatom "biztos" helye, iés a kamion meg a riksák a Zöld körös pályázathoz. Nem mondom, hogy büszke lehetek magamra, de megkönnyebbültem, na.

Érdekes, a neten nem találtam túl sok szóba jöhető céget, mégis csomóan nem is tudták, mi az, hogy szakmai gyakorlat, az illetékest pedig szinte sehol lehetett elérni. Egyértelmű nemet csak egy helyen kaptam, arról kiderült, hogy csak egy kereskedő cég, a többinél a hívjam vissza egy óra múlva, holnap, de a jövő héten is elhangzott, mint opció. A főnök sosem elérhető, és fél 10 előtt nem tolja be a képét, Főnök akarok lenni:).

Végül egy kis labor hozta meg a sikert, ahol egy elég korrekt taggal sikerült beszélnem, aki azt mondta fogadnak, de fizetés valószínűleg nem lesz. Eddig egy diákot fogadtak, őt nem negyon látták... Én azért nem akarok ennyire alibizni, de mondjuk nem bánnám, ha mondjuk 4 hét alatt meglenne a dolog. Nem az idő a lényeg, hanem, hogy mennyit tanulok, ha az utolsó két hétben már csak kávét főznék, az senkinek sem lenne túl nagy hasznára. Azért még a többi helyet is visszahívom, hátha valahol megdobnak valami zsebpénzzel, meg azért a többi hely érdekesebnek is tűnt. We'll see!

A miértne. én is sima ügy volt, marha kedvesek voltak, a riksások még kedvezményt is adtak, mert jó reklámlehetőséget látnak. Igazuk is van, látják az ovisok, hogy milyen jó ez a riksa, sírnak majd a szüleiknek, hogy üljenek föl rá. Tehát win-win szituácíó, ha a szülőket nem nézzük. Várom a jövő pénteket, jó móka a lesz, örömet okozunk pár lurkónak a papírvárakkal, és magunkkal is elégedettek lehetünk majd, ha minden jól megy. A nehézséget a pályázati keret teljes felhasználása jelenti majd, még ötletelünk. Remélhetőleg nem kell esőfelhő-feloszlató rakétára költeni:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zagaspoint.blog.hu/api/trackback/id/tr531882712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akvyr 2010.03.31. 23:31:16

A főnökök amúgy ilyenek. Én ugye a vágóhíd miatt telefonálgattam, hát kb 6ból 3 diszpécser csaj nem bírta kezelni a dolgot, és a főnökéhez kapcsolt.. volna, de 2 nem dolgozott aznap, egynek meg meetingje volt.

A miértne.én-t én nem várom annyira, kicsit tartok a haváriáktól. Pl széjjelcseszik az ovisok, rossz idő lesz, kifutunk az időből. Ja meg ugye déltől analitika zh :O
süti beállítások módosítása