Pip szép reményei

| Címkék: zene politika scifi egyetem beatles | 2010.04.13. 14:39

 Lezajlott a választások első fordulója teljes papírforma szerint, a szervezési malőröket leszámítva. Az eredményt visszafogottan ünnepeltem egy pohár vörösborral, és rájöttem nem tudunk sokkal többet mint péntek este. A Fideszesek reakcióiból látszik, hogy nem lesz egy könnyű menet az biztos, nagy szarban vagyunk, na, de talán, ha képesek lesznek a kormányzó politikusok államférfiként viselkedni, akkor elindulunk valamerre. Talány, hogy merre kezd el pattogni a két lufi, a zseniális névválasztású LMP, na meg ugye a sokat emlegetett Jöbbik, és hogy kipukkadnak-e, vagy elég rugalmasak, hogy akár növeljék a táborukat. Ez a 16 százalék azért nekem túl sok, nem túl szimpatikus a párt és az azt alkotó emberek, a szavazóik bizonyos csoportjairól nem is beszélve. Nagy levegő...

Vegyésznapok: úgy látszik elmossa az eső. Utóbbi az én szerkezeti integritásomat is komolyan veszélyeztette, mivel biciklivel mentem az egyetemre. (Mi lehet szerencsétlen papírvárral, amit pénteken felhúztunk, btw)Levi be is írhatsz legalább egy strigulát a nevem mellé, azt hiszem. Délutáni előadások skip, egy kicsit átmelegítem magam egy kis forró teával aztán meglátjuk. Klasszikus klip, a férfitól aki sokak szerint a világ második legszexibb színésze. Én nem tudom.

Mozgalmas hét lesz, le kell még fixálni a szakmai gyakorlatomat, és zh zh hátán, szóval alig várom már a pénteket, egy kis lazítással, ugye a szocikat sirató időjárás(más ugye nem sajnálja, hogy mennek) állásától függően. Lazítás alatt majd megfejtjük a világ nagy kérdéseit is:)

 Ps. Megjelent a cikkem a Műhelyben, amint tudom feltöltöm:)

A bejegyzés trackback címe:

https://zagaspoint.blog.hu/api/trackback/id/tr401917678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shrek89 2010.04.13. 21:17:02

Kis lufik:) Megjött a kedvem a politikához! Remélem kiteáztad magadból a varázspálcából hulló kincsesőt:) Mer ez a változás fellege! Na jó.. Inkább mégsem érdekel... BTW Majd ha kiderül, hogy az őrzős papírokat ki lesz hajlandó aláírni, akkor terjesszétek.

Zaga · http://zagaspoint.blog.hu 2010.04.14. 14:07:38

@Shrek89: remélhetőleg szépen lassan leeresztenek:)

Levi Teal'C 2010.04.22. 12:21:26

LMP-t szeretjük, jó, hogy bejutott a zöld gazdaságélénkítős programjuk király (oktatás és drogpolitikájuk viszotn nem, de ők se tökéletesek). Most négy év alatt kétharmaddal meg kell csinálni a szerkezeti reformokat, aztán 2014-tól neki lehet állni az LMP-zöldülésnek. :)
Jobbikot nagyon szívesen kihagytam volna, jó kormáynzás kivégzi őket, remélem.
MSZP-t is jó lenne elelejteni, h valaha is létezett. Kíváncsi vagyok, mikor veszik észre végre magukat, h már nincsenek abban a helyzetben, h LMP-nek v bárki másnak feltételeket szabjanak v diktáljanak.
Nagy örömömre szolgált az MDF-SZDSZ aggregátum távozása, főleg utóbbi komponens miatt, ezt az utat lehet követni a Maszopnak is.
Na most már kiteregettem az összes kártyámat, mehetek vissza napelemeket és khv-t tanulni.
süti beállítások módosítása