Blogom van, vagy életem?

| | 2011.10.03. 00:29

Vagy a kettő mégsem zárja ki egymást? Ha belegondolok nem. Visszaolvasva néhány múltbéli bejegyzésemet, sikerült felidéznem egy csomó emléket. És bár nem "énblogot" vezettem soha, azért a legtöbb írásom éppen aktuális személyes élményeken alapult, amik épp meghatározták a gondolataimat. Tavaly decemberben jelentkeztem utoljára, és azóta, bátran kijelenthetem, életem legeseménydúsabb időszakát élem. Valahogy azonban nem szántam magam rá az írásra. A lustaság nagy úr, ugye?

Nem tervezem elmesélni mindazt ami történt velem, de abszolút elkerülhetetlen az, hogy néhány eseményt ne osszak meg veletek ahhoz, hogy átjöjjön, mi is vezetett ahhoz, hogy mondjuk valami témában ma mást gondolok, mint szűk egy évvel ezelőtt. Van miről írnom, és szeretnék is írni, szóval elkezdem összpontosítani a kreatív energiáimat, és szórakoztató, elgondolkodtató, vagy éppen érdekes posztokat írni a Zaga által tapasztalt és e tapasztalatok által továbbgondolt világról.

Az elején még vegyesen lesz aktualitás és visszaemlékezés, de egyértelműen az újdonságok lesznek többségben, mivel nem vagyok az a nosztalgikus típus. De ezt majd úgyis meglátjátok. Innentől kezdve számíthattok rendszeres megjelenésemre, azt megígérhetem!

A bejegyzés trackback címe:

https://zagaspoint.blog.hu/api/trackback/id/tr403273314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása