Rázós hét

| Címkék: tudomány egyetem érdekesség | 2010.05.16. 14:20

 Utolsó tanítási hét volt az egyetemen, számtalan zh-val, azt sem tudtam, hol vagyok. A pénteki környezeti eljárástan(születési neve: vegyipari műveletek) gyakorlati pót(-pót)on nem kevesebb múlott, mint fél év csúszás, szóval az átlagosnál idegesebb is voltam miatta. Szerencsére még aznap kijavították, és egy csodálatos kettő és feles osztályzattal sikerült teljesítenem, bár a közösségi szellem is közrejátszott ebben. Ironikus, hogy pont az esőcseppek ülepedési sebességét kellett kiszámolni, amit aztán hazafelé jól pofámba is kaptam. Terápiás kajaként Kentucky sült csirkét vettem magamnak, Sanders ezredes 11 fűszere egy kicsit visszahozta az életkedvemet, de az esti programomat ennek ellenére átaludtam.

Rájöttem félek megfogni a fémből készült tárgyakat az utcán, mivel attól tartok, hogy megráznak. Az egész arra vezethető vissza, hogy a feltöltődött bevásárlókocsik többször okoztak kellemetlen meglepetést, akár látható szikrákat is produkáltak. Érdekesség, hogy egy kocsi több tízezer voltot képes "tárolni". Szerencsére az áramerősség kicsi, így nem szabadulnak föl nagy energiák. A problémát egyébként már megoldották egy kis, a földre érő fém lánccal, amit rázós trolibuszokon is alkalmaznak.

 

Amivel még tartozom: még vasárnap hajnalban történ egy másik rázós dolog. Reggel 5-kor felébredtem, és mivel semmi kaja nem volt otthon, lementem egy éjjelnappaliba. Hazafelé mp3 lejátszóval a fülemben, kiflivel kőrözöttet tunkolva egy srác(inkább csávó) az időt kérdezte tőlem. Elkövettem egy nagy hibát, megnéztem a telefonomon. Általában megmondom, hogy mennyi volt az idő, amikor legutóbb megnéztem, és határozottan megyek tovább a dolgomra. Na ugye a reggeli óra, és a figyelmem megosztottsága miatt nem voltam elég határozott. Amikor megnéztem, úgy vettem észre, hogy valami mozdulatot tesz, erre hirtelen ösztönösen hátraugrottam. A gyerek egy kicsit meglepett volt, meg még aznapos is és csak annyit kérdezett: "azt hiszed bántani akarlak?". Szal elég ciki volt, de adaptálódva a helyzethez, azért sikerült kezelni a dolgot, és elkerülni, hogy pont amiatt kezdjen verekedni meg, mert megsértettem. 

Folytatás következik...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zagaspoint.blog.hu/api/trackback/id/tr652007186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levi Teal'C 2010.05.19. 13:15:25

nem túlzás az a pár tízezer volt? bár ezt majd pár hét múlva vitassuk meg, miután levizsgáztam villamos gépek környezeti hatásaiból :)

Akvyr 2010.05.21. 16:45:32

Még gimiben volt egy biliárdozó helyünk (kb havi 1x elmentünk játszani), ott volt az, hogy szanaszét töltődsz a lakkozott dákótól, meg a műanyag segédeszközöktől, aztán ha nyúlsz a baracklevedért, és véletlen a vas rácshoz érsz amin rajta van, akkor búcsúzz el a kisujjadtól. Bevásárlókocsinál még nem tapasztaltam ilyet szerencsére :)

Ez az éjjeli fószer durva...

Árpi88 2010.05.24. 12:31:40

ismerek egy számítástechnikai boltot ahol az összes laptop ráz... jó laptopok egyébként
süti beállítások módosítása