Hercegek és trógerek

| Címkék: zene ajánló lóripop | 2010.08.13. 22:47

 

"Írj azért majd valamit a koncertről!" Rendben, gondoltam, aztán reggel rájöttem, hogy nem is olyan könnyű, a részletek jó része szerves oldószeres extrakción esett át, elfelejtődött. Azért megpróbálom összeszedni a gondolataimat, szóval: Rocktogon, Blues'n'Trogers, ahol Dani, a régi haver, még gimiből  gitározik, vokálozgat is, utánuk a KisHerceg, a dobos és a másik gitáros közös. 2 jó koncert, új ismerősök, egy ritkán látott régi arc, utána beszélgetések. A kérdés továbbra is ismeretlen, de a rossz szériám makacsul tartja magát, pedig szándék van. Lenne. Ahogy csillaghullás is volt, de lemaradtam róla. 

Az első bekezdésben nem szándékosan, de adtam egy egész pofás kis vázlatot a bejegyzésnek, tartom is magam hozzá, legalább nagyjából. A hely elfogadható, a pultos lányokkal és az italválasztékkal elégedett voltam, lógok is a trógereknek egy pár itallal. Egyelőre be kell érniük azonban az ingyen reklámmal. A nevük egyébként találóbb nem is lehetne: Blues-t játszanak ugye, az órás műsor alatt előjön egy rakás "klasszikus blues", de nem estek abba a hibába, hogy egy órán keresztül játsszák a "minden blúz szám ilyen" című dalt.

Herfli, 3 gitár, énekes és dobos, akik az első koncertjük ellenére is lazán játszanak, látszik, hogy ott a helyük a színpadon. Muddy Waters, Billy Preston, Rolling Stones, Elvis Presley, Creedence Clearwater Revival, Gary Moore adják a műsor gerincét, de van saját dal is. Mindezt a hozzám került setlistből tudom, amit reggel találtam meg a zsebembe gyűrve egy majdnem teljes csomagnyi kiszóródott, majd összeolvadt rágó mellett. Nem dobtam ki, szóval reszkess, LóriPop! A "trogers" részről inkább az este másik részén bizonyosodtam meg. A közönség korrekt, sokan a tagok ismerősei, értékeljük a számokat, önfeledten szórakozunk. Néhány ember nincs, de értük kárpótol Gábrosz, akivel legutóbb akkor léptem kapcsolatba, amikor fácsén kommentált valami bullshitet. A főnök lánya is ott van, meglepetésre Gálossal.

KisHerceg. Kaptam egy levelet, hogy készüljek föl rá, "több lesz, mint fantörpikus". Gábrosz mond egy kis háttérinfót, ő együtt kereszténykedik a gitárossal aki állítólag nagyon muzikális. És tényleg, ahogy a banda többi tagja is. Már ez is jó jel, emellett még élvezik is a zenélést, a kissé kicserélődött közönséggel együtt, én sem akarok kimaradni a mókából. Könnyen túltettem ezért magam azon, hogy a stílusuk nem áll annyira közel hozzám. Amolyan átmozgatós zene volt, sokan talán alternatívnak mondanák. Sokat játszanak, de el tudtam volna még viselni egy ideig.

Beszélgetés a trógerekkel, hangulat remek, azért előkerül egy csomó szokásos téma, ezeket ritkán úszom meg. Sejtem, mennyire színvonalasan adtam elő magam, szerintem meg lehetett érteni. Egy körül indulás haza, beam me up, Scotty! Maximális tiszteletem a két bandának, mindenki másnak akivel váltottam pár szót. Hullócsillagok ma is vannak még, nem maradtam le semmiről.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zagaspoint.blog.hu/api/trackback/id/tr42218595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása